  • Data: 2008-09-25 06:32:24
    Temat: Re: historia nieuczciwego warsztatu
    Od: "Marcin Z." <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dominik" napisał w wiadomości
    > Primo jeśli warsztat nie ma sprzętu do ustawiania rozrządu to po cholerę
    > bierze się za naprawę silnika, wymagającą ustawienia rozrządu? To moim
    > zdaniem spora nieuczciwość bo oczywiste było, że nie naprawią Ci samochodu
    > jak należy.

    W warsztacie mieli jedynie tzw. "blokady" czyli coś co miało uniemożliwić
    przesunięcie się zębatek przy zdjętym pasku a jednak się przesunęło i to
    dwukrotnie.

    > Co do uszczelki to nie wiem jak z egzekwowaniem gwarancji na nią od
    > zakładu. Raczej powinieneś zwrócićsię o rekompensatę do producenta, chyba
    > że niezależny ekspert orzeknie iż nie posiadała ona wady fabrycznej a ów
    > mechanik po prostu przedziurawił ją śrubokretem chocby.

    Uszczelka jest już zniszczona bo jak się ściąga głowicę to ona zostaje
    rozerwana poniewaz jest przyklejona do jednej ze stron głowicy albo nawet do
    obu i nie sposób jest stwierdzić w którym miejscu straciła szczelność.
    Mechanik twierdzi, że to z powodu przegrzania silnika (do którego mogło
    dojść przez złe ustawienie rozrządu za pierwszym razem).

    Marcin