    From: Qba <q...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [gwarancja] ułamany zawias w laptopie
    Date: Mon, 12 Feb 2007 15:30:39 +0100

    gollum napisał(a):
    > Czy ułamany zawias matrycy w laptopie podlega naprawie gwarancyjnej czy
    > jest to po prostu "zuzycie eksploatacyjne" i musze naprawic na wlasny
    > koszt? jakie macie doswiadczenia?
    >
    > PS. Notebook firmy ACER, zakupiony 14 miesiecy temu, gwarancja
    > 24-miesieczna

    Nie wiem jak jest w warunkach gwarancji, ale kiedyś w firmie
    też mieliśmy taki sam przypadek ACER ze złamanym zawiasem.
    Naprawa była w ramach gwarancji, ale po jakimś czasie
    znowu to samo i już się nie opłacało naprawiać.
    Było to dość dawno, więc mogło się coś zmienić, ale
    chyba warto spróbować.

    Powodzenia
    Qba