eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[gwarancja] ułamany zawias w laptopie › Re: [gwarancja] ułamany zawias w laptopie
  • Data: 2007-02-13 10:39:03
    Temat: Re: [gwarancja] ułamany zawias w laptopie
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> napisał(a):
    > To polecam na przyszłość "niezgodność z umową". Przynajmniej tam gdzie ma
    > to sens. Zresztą nawet przy gwarancji sprawa nie jest taka oczywista i
    > można powalczyć.

    Marne widzę szanse dla "niezgodności z umową" w przypadku notebooka, który
    pracuje sobie spokojnie przez jakiejś 10 miesięcy, a potem zaczyna się sypać,
    i to co rusz inny kawałek (najpierw wymiana płyty głównej, procesora i układu
    chłodzenia, potem, już po gwarancji, awaria napędu i wreszcie awaria twardego
    dysku). No przecież tyle czasu pracował, więc w momencie sprzedaży nie miał
    żadnych wad ukrytych, a że się różne rzeczy psują, no cóż, wszystko ma prawo
    kiedyś się zepsuć, prawda?

    A już zupełnie nie widzę szans reklamowania ledwo trzymającego akumulatora
    (stanowisko slepu: "podane czasy pracy na baterii są orientacyjne i co nam
    pani zrobi?")

    --
    JoP

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1