    Date: Fri, 28 Jan 2011 10:31:48 +0100
    From: cyklista <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja - rozbieznosc

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > To jest lep na naiwnych, a nie gwarancja. Jej działanie zależy tylko od
    > dobrej woli gwaranta.

    Jeśli mam na opakowaniu napisy 25 lat gwarancji, jest tam tez wymieniony
    producent (pytanie czy uznaje się go za gwaranta?).

    CO jest niezbędne żeby uznać że zaistniała gwarancja?

    1. Nazwa producenta (czy też musi się pojawić napis gwarant)
    2. gwarancja i okres
    3. warunki, rozumiem że jak producent nie podaje żadnych to jest to
    gwarancja bezwarunkowa, czyli wymieni mi produkt w przypadku jego
    uszkodzenia z dowolnego powodu