  • Data: 2010-07-15 09:01:38
    Temat: Re: gwarancja na nowy sprzet
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 14 Jul 2010 12:33:13 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Napisałeś tak, że nie można Ci od ręki przyłożyć ;) (przezorność popłaca :))
    > bo rzeczywiscie zależy od gwaranta, ale *PRZED* wydaniem gwarancji, a nie
    > *PO* reklamacji.
    > Jak gwarant napisze, że w razie usterki "X" wymienia na nowy, to ma
    > wymienić i basta, a nie zawracać głowy naprawą :|

    No tak - zalozylem oczywiscie ze klient dostaje jakas karte gwarancyjna z
    wyszczegolnionymi warunkami gwarancji, jak jest wiekszosci przypadkow
    zwlaszcza z drozszym sprzetem, i kupujac towar,wie na co sie decyduje i na
    jakich warunkach. Jesli sprzedawca takiej karty nie da, to coz. Bywaja tez
    upierdliwi klienci:)
    Oczywiscie optymalnym rozwiazaniem dla sprzedawcy jest realizowanie gwarancj
    przez producenta.

    > Towar z gwarancją to też są koszty.
    > Już kiedyś opłaciło mi się że miałem nieco droższe harddyski do peceta
    > (na rynku były te same modele z gwarancją rok i 3 lata, te drugie nieco
    > droższe).

    Ano byl taki okres. Na szczescie juz wrocilo do normy i dyski maja 3-5 lat
    gwarancji. Przy czym Seagate ma ciekawa strategie - mzesz realizowac
    gwarancje bezposrednio u nich, i dostajesz dysk "factory refurbished" -
    wyglladajacy jak nowka, ale z inna charakterystyczna naklejka

    --
    Mark