eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja › Re: gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja
    Date: Sat, 19 Dec 2009 00:30:49 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <hgh3bd$5kl$2@news.onet.pl>
    References: <hgdhsa$6q7$1@news.telbank.pl> <DtzWm.89364$lP6.68923@newsfe13.ams2>
    <hgej66$928$1@news.onet.pl>
    <3...@b...googlegroups.com>
    <4b2b859c$1@news.home.net.pl> <SmMWm.42802$eZ2.5504@newsfe10.ams2>
    <hgg45j$p9l$2@news.onet.pl> <bjTWm.12908$2u1.9527@newsfe16.ams2>
    NNTP-Posting-Host: host-89-231-100-86.warszawa.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1261179053 5781 89.231.100.86 (18 Dec 2009 23:30:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Dec 2009 23:30:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <bjTWm.12908$2u1.9527@newsfe16.ams2>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:620594
    [ ukryj nagłówki ]

    pmlb pisze:


    > Zajaczek
    > Ty jestes traktowany jak jelen ktoremu sie wcinie byle gowno, ja w UK
    > jak powazny klient ktory ma prwo zwrocic towar jesli cos mi sie nie
    > spodoba - teraz widzisz roznice "jeleniu"?

    Wolę być traktowany jak człowiek, który odpowiada za swoje decyzje, a
    nie jak krowa, którą trzeba cały czas trzymać na łańcuchu, bo sama sobie
    krzywdę zrobi.


    >
    >>> Jesli wiec cos jest nie tak, to po prostu ide do okienka, oddaje i z
    >>> glow. To wymusza na sklepie, producencie uczciwe informawanie o
    >>> wszystkim. Dlaczego tego w Polsce nie ma tylko nadal jest to dziki
    >>> handel na zasadzie "widzialy galy co braly" a jak sie nie podoba to
    >>> do sadu... Czy nie latwiej to po prostu zalatwic prawem konsumenta do
    >>> zwrotu towaru bez podania przyczyny nawet w 3 dni?
    >>
    >> Sklep to nie wypożyczalnia.
    >
    > Wypozyczal bys towary? Czy w Polsce kazdy tak ma?

    Część ma. W każdym kraju. W UK również.

    > A no to moze i racja, ze nie zwrotow, wszak to dotyczy troche innej
    > cywilizacji, racja, o co ja pytam o cywilizacje w jakims dzikim kraju
    > azjatyckim?
    > Widzisz, w UK i w krajach cywilizowanych sklepy sa po to by kupic jak
    > cos potrzebujesz. Zwroty sa po to, ze jak by sie okazalo, ze tego nie
    > chcesz lub jest np. nie takiej jak myslales.
    > Popatrz w UK, nikt ze sklepow nie robi wypozyczalni... czy to znaczy, ze
    > dajesz siwadecto sobie, ze nalezysz do taj mniej cywilizowanej
    > spolecznosci?



    Tak, my tutaj dzikusy, nawet wzrost gospodarczy mamy, a teraz w
    modzie jest recesja.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1