    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Date: Fri, 19 Jul 2024 16:39:06 +0200
    <q...@4...net>
    <v7bfq4$lpe$6@news.chmurka.net>
    <1xelkh19mksx9$.11hh3fpcp0lf2.dlg@40tude.net>
    <v7bngg$lpf$12@news.chmurka.net>
    <m4jynsuhzvnm$.17036ty0jrr4e.dlg@40tude.net>
    <v7c4db$2k6i5$1@dont-email.me>
    <8n763lcyo9v1.dg9zj57pmmfb$.dlg@40tude.net>
    <v7dfab$2uqsr$1@dont-email.me>
    <1f50q8a9c42db$.hfeenxs6flwz$.dlg@40tude.net>
    <v7do1c$30b52$1@dont-email.me>

    On Fri, 19 Jul 2024 15:00:24 +0200, Kviat wrote:

    > Oczywiście, że kod nie jest tajny. Cytowałem specjalistę.
    > On też napisał to z ironią.
    >
    > Ale żeby go wpisać musi się włamać. Nie ma innej opcji.

    Blokada nie jest obowiązkowa.

    > Ale on nie napisał, że będzie prosił o podanie hasła.
    > On napisał, że wpisze "tajny" kod, który wyświetli mu IMEI i już.

    Dobrze wie, jak to działa.

    Mnie chodzi tylko o nazwy tych czynnosci.

    I czy w celu ich wykonania trzeba juz "rozpocząc śledztwo", czy nie

    > Hmm... podawanie komuś obcemu odblokowany telefon? Tak po prostu, bo
    > poprosił?
    > Może żona go często "prosi" i dlatego nie widzi w tym nic dziwnego?

    W koncu policjant. Podaje mu DO, PJ, DR ... a kelnerowi, to nawet
    karte kredytową podawałem. Teraz czesto mają lepsze terminale.

    > Oczywiście. Może też obciąć mi wszystkie palce i później na komisariacie
    > na spokojnie sobie odblokować.
    > Ale tak chyba też nie wolno?

    To juz niech Robert wyjasni.

    > Nie wątpię, że producenci zostawiają furtki dla służb. A przynajmniej
    > niektórzy.

    Dobiorą sie, czy nie dobiorą, to juz osobna sprawa.
    Telefon jest podejrzany i zatrzymany do sprawdzenia.

    > Ale mnie ciekawi, jak nasz specjalista od cyberbezpieczeństwa robi to
    > podczas legitymowania, że wpisuje kod i wyświetla mu się IMEI.

    A mnie - na ile to jest legalne :-)

    J.