  • Data: 2007-01-26 12:39:56
    Temat: Re: forum a blog
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    Powiedział(a) *albert* na tej grupie:

    > Czy może być mowa o rozróżnianiu odpowiedzialności Admina serwisu, który ma
    > jakieś tam forum (np. phpBB), na którym jakiś User zamieścił obraźliwy post,
    > a "podpiętą" poprzez protokół NNTP grupą news ?
    > Mi się wydaję, że "podpinając" grupę news do strony WWW poprzez NNTP robimy
    > z niej czytnik grup news czyli art. 12 zwalnia go całkowicie z
    > odpowiedzialności.

    Myślę, że masz rację.
    Rozbieżność w orzecznictwie (którego prawie nie ma!) jest jednak
    naprawdę nieunikniona, spraw jest mało, praktyki prawie w ogóle, a te
    sprawy są dla sądów w większości kompletna terra incognita.
    Sam pamiętam jak klarowałem swego czasu w sądzie o usenecie, NNTP,
    nickach itd. - biała masa.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl