  • Data: 2008-05-05 16:43:46
    Temat: Re: firma nie wydała pita
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 05 maj 2008 16:57
    (autor cef
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fvn7c7$t2q$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Też uważam, że matematyka powinna być na maturze.

    A co ma matematyka do płac[1]? Z samej umowy nie wyliczysz nic, choćbyś 12
    wzorów miał. Potrzebne są dane dodatkowe, a tych sobie nie notuję, bo mi to
    lotto. Pracodawca notuje, skrzętnie wylicza i potem rozlicza PIT.

    Nie, no pewnie, można zakładać, że pracodawca to idiota i babrać się w tych
    tonach finansowych niuansików. Tylko to jest zadanie księgowej i kadrowej u
    nas, zaś pracownik ma inne zadania przydzielone.

    [1] tak dla twojej wiadomości udający mądrego nadętusie, zdawałem nie tylko
    maturę z matematyki, ale także skończyłem studia w na tąże zorientowane.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu