  • Data: 2008-05-04 19:52:53
    Temat: Re: firma nie wydała pita
    Od: "zzz" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak masz umowę, to jesteś w stanie policzyć
    > dokładnie. Jeśli nie masz umowy, to z jakiej racji oczekujesz PITa?

    Miałem, ale pies zjadł, bo zapomniałem go nakarmić.
    I co teraz ?

    > Piszesz, że nie wydanie PITa uwarunkowano załatwieniem
    > jakichś formalności (obiegówka).
    > I co zrobiłeś ponadto, że przyjąłeś do wiadomości i czekałeś do dziś?
    > Podjąłeś jakieś kroki "prostowania" pracodawcy?

    Czekałem do dziś. Jeśli termin ma jakiekolwiek znaczenie w tej sprawie ( na
    linii pracownik-pracodawca ), to określ jaki, bo zupełnie nie wiem. Pewnie i za
    rok sprawa byłaby tak samo aktualna, chyba, że powołujesz się na jakieś
    przedawnienie czy coś, jeśli tak - podaj przepis proszę. Tylko nie pisz o moim
    rozliczeniu z urzędem skarbowym.