  • Data: 2008-05-04 22:19:09
    Temat: Re: firma nie wydała pita
    Od: "zzz" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ano jesteś. To nie ulega wątpliwości. Po to termin dla pracodawcy jest na
    > luty, żeby były 2 miesiące na działania podatnika.

    Winny jest pracodawca, który do któregoś tam lutego nie przekazał bądź nie
    przesłał listem poleconym dokumentu ( przynajmniej w problemie który mnie
    interesował ). 2 miesiące to są na rozliczenie a nie na zabawę w prawnika czy
    policjanta.

    > Jakiej pracy? Logiczne, że nikt poza tobą nie jest w stanie tego zrobić. Jak
    > pracujesz u 1 pracodawcy, to może pracodawca i taka opcja jest. Jak u kilku
    > to nikt.

    W sumie to nie ciągnijmy tego wątku. Są ludzie którzy biorą pieniądze za
    organizację tego bałaganu i nikt za nich rozwiązań wymyślał nie będzie. Tu tylko
    chodzi o podejście pt. "się nie da", albo "bo tak jest w innych krajach Europy" ;)

    Zrobiło się całkiem OT, więc dzięki wszystkim za info i pozdrawiam.