  • Data: 2004-11-28 09:50:59
    Temat: Re: filmowanie w szkole
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman G. wrote:

    > Nie pochwalam.
    > Nie znaczy to jednak, że skoro on nie jest w porządku, to i Ty nie musisz
    > być w porządku.

    Czekaj, czekaj, mi coś mówi określenie tego nauczyciela br4k. Gdyby 25 lat
    temu były dostępne kamery VHS tak, jak dziś, z pewnością postaralibyśmy się
    o zarejestrowanie lekcji jednej takiej, która lekcje prowadziła tak, że
    ludzkie pojęcie przechodzi, ale to było w czasach, gdzie uczeń mógł sobie
    co najwyżej popłakać w poduszkę, bo nie miał żadnych praw.
    Może br4k miał do czynienia z takim "nauczycielem", i to ten nauczyciel miał
    coś do ukrycia? Może ta kaseta mogła być dowodem potwierdzającym zarzuty
    uczniów?
    Dlaczego nie zagłąbiając się w sprawę od razu zakładasz*, że to uczeń jest
    ten niedobry?

    *wnioski takie wyciągam na podstawie lektury Twoich postów od początku
    wątku.
    --
    pozdrawiam
    Justyna