  • Data: 2002-08-18 11:26:34
    Temat: Re: expert sam o sobie
    Od: Wojciech <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 18 Aug 2002 12:44:50 +0200, PaLF wrote:

    > Na wstepie chcia?em zaznaczyae, ?e w ?adnym wypadku nie mam zamiaru
    > broniae ta mtego kolesia bo z tego co widz? ma on swój naprawd? dziwny
    > ?wiat - ?wiat w którym ?yje - stamt?d mo?e sobie spokojnie patrzeae z
    > góry na nas - a my si? z niego smiejemy. A Twój ?wiat? Twój jest IMO
    > poprostu ograniczony.

    Tu sie nie zgodze,
    nie mam pojecia o problemie, o ktorym piszecie, ale uwazam ze jezeli jedna
    osoba lubi wciskac kit, to fajnie jest ze druga lubi to prostowac.

    Tak wiec z mojego punktu widzenia (jako osoby czytajacej newsy) jest
    rzecza korzystna, ze obie te pasje sie spotykaja.

    Po przeczytaniu postu jednej osoby i odpowiedzi drugiej mam przynajmniej pewnosc,
    ze ktos nie ma racji i cos w tym jest nie tak.

    Poza tym jezeli akceptujemy prawo eksperta do pisania postow, to dlaczego
    nie mielibysmy akceptowac prawa do wysylania postow przez druga strone ?

    --
    Wojciech