  • Data: 2005-08-12 09:39:52
    Temat: Re: elektr. księgi wieczyste
    Od: <g...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy istnieje jakaś stron na której można sprawdzic KW która jest w
    > wersji elektronicznej proszę o link/i bo jakoś nie moge nigdzie znależć

    nie znajdziesz. musisz udać się do właściwego wydziału sądu, poczekać w
    kolejce, zapłacić, poczekać, złożyć wniosek, poczekać, odebrać wyciąg z kw

    ostatnio kupowałem mieszkanie i muszę przyznać, że w XIV wydziale ksiąg
    wieczystych sądu rejonowego w poznaniu przy ul. młyńskiej, "poczekać" zależy
    wyłącznie od ilości petentów. obsługa bardzo miła i sprawna :)

    Grys