    From: Johnson <j...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ekwiwalent za nie wykorzystany urlop
    Date: Fri, 17 Nov 2006 14:59:02 +0100

    sabri napisał(a):

    > sprawa wyglada nastepujaco, Odeszlam z pracy za porozumieniem stron
    > podpisanym przez pelnomocnika firmy.

    To chyba jednak tak nie wygląda.

    > Moj ex szef jest obcokrajowcem i nie bylo go w tym czasie w polsce a ja musialam
    natychmiast odejsc gdyz
    > dostalam oferte pracy za granica i nie mialam wyjscia. Zadzwonilam do
    > szefa czego swiadkiem byl prokurent i powiadomilam szefa w jezyku
    > angielskim ktorego nie zna prokurent firmy ze rezygnuje ale chciala bym
    > w jak najlepszych stosunkach rozstac sie z firma za porozumieniem
    > stron. O dziwo szef sie zgodzil wiec razem z prokurentem napisalismy
    > wypowiedzenie z prosba o zalegly urlop 11 dni poniewaz 2 dni
    > wykorzystalam.

    To w końcu wypowiedzenie czy porozumienie stron?

    > czyli pracowalam w firmie do 27 maja 2005 a urlop wzielam do 13 czerwca. Prokurent
    podpisal wypowiedzenie i dla mnie
    > sprawa byla zalatwiona.

    Jak uzgodniłaś z szefem porozumienie stron to czemu prokurent napisał
    wypowiedzenie? I jak można wsiąść urlop po ustaniu stosunku pracy? Kiedy
    był ustalony koniec stosunku pracy w porozumieniu czy wypowiedzeniu?

    > problem jest taki ze firma przyslala mi swiadectwo pracy na ktorym napisano ze
    prace zakonczylam
    > 27 czerwca za oswiadczeniem bez zachowania okresu wypowiedzenia.

    To 27 czerwca czy 27 maja?

    > Ale przeciez te 11 dni platnego urlopu to byl wlasnie okres
    > wypowiedzenia... no i co teraz czy przysluguje mi zaplata za 11 dni
    > urlopu czy za mniej...

    To zależy czy stosunek pracy skończył się 27 maja czy 27 czerwca.

    > Nie moglam odwolac sie od tego swiadectwa gdyz moi rodzice odebrali go
    > z poczty za mnie a ja bylam za granica i bylo juz zapozno zeby cos z
    > tym zrobic.

    Wtedy sie występuję o przywrócenie terminu do wniesienia odwołania, czy
    też żądania sprostowania świadectwa pracy.

    > Sprawa jest o to ze nie otrzymalam pieniedzy za te 11 dni urlopu. zlozylam powew w
    sadzie. Firma niechce zaplacic i pisze do sadu
    > ze ja narazilam ja na koszty szybkim odejsciem z pracy i ze oszukalam
    > prokurenta gdyz szef oswiadczyl ze w rozmowie ze mna nie zgodzil sie na
    > moja rezygnacje.ponadto pisze on w sprzeciwie do sadu ze ja pracowalam
    > dla osob trzecich w trakcie pracy dla niego no i ze z prywatnego mojego
    > telefonu pisalam smsy w godzinach pracy.

    Zarzuty lekko nie na temat. Jeśli sprawa jest o ekwiwalent za urlop
    wypoczynkowy to co kogo obchodzi że ... j.w.

    > 29 listopada mam sprawe w sadzie nigdy o nic sie nie procesowalam prosze pomozcie
    ?? Jak wyglada
    > taka sprawa no i czy powinnam wziac adwokata??

    Powinnaś przede wszystkim opisać prawidłowo stan faktyczny.
    Jak była treść porozumienia z szefem, jak była treść pisma spisanego z
    prokurentem, jakie było to świadectwo pracy i jaki pozew złożyłaś (treść
    żądania).

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam