    From: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: eksmisja malzonka , a rozwod
    Date: Tue, 2 Aug 2005 20:47:12 +0200

    Użytkownik "gee" <g...@w...amozenie.pl> napisał w wiadomości
    news:dcnbsa$r02$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czy poszukiwanie przez policje nie koliduje z wymeldowaniem?
    > Jej tesciowie nie chca miec z nia nic wspolnego, a poszukujac jej przez
    > policje, moga spowodowac ze ona wroci i bedzie np. chciala z nimi
    > mieszkac....
    > Pewno lepiej jest napierw ja wymeldowac, a potem zglosic sie na policje
    > Tyle tylko, czy zgloszenie zaginiecia wymeldowanej ze swojego domu osoby
    > nie wyglada dziwnie/glupio?
    > Co prawo mowi na ten temat?

    Nie jest to ani głupie ani też koliduje z jaki8mko0lwiek prawem ,m bowiem
    wymaldowanie jest czym innym a wątpliwości co do zaginięcia osoby jest
    odmiennym zagadnieniem, gdyż może być podyktowane zwyłym ludzkim odruchem w
    stos. do drugiego człowieka podaję przykładowo- może ta osoba np uległa
    wypadkowi- utrata pamięci gdyż różnie w życiu bywa .Generalnie zaginięcie
    osoby może zgłosić każdy jeżeli ma ku temu podstawy , a tym bardziej mąż ,
    teścuiowie czy też rodzice
    > Dodam ze tylko tesciowie moga zglosic to zaginiecie, gdyz maz przebywa za
    > granica (po dlugim okresie bezrobocia znalazl prace przy jakims
    > zbieractwie i nie chce je stracic wracajac tutaj....).
    >

    > pzdr
    > Gee
    > Witam ponownie

    Otóż predstawię skrótowo przedmiotowe zagadnienie gdyż tego rodzaju
    problemy sa uciązliwe i często się zdarzają.
    Należy się zdecydować . Gdyż wymeldować jak już wspominałem we wcześniejszej
    inf. można. Dodatkowo informuję, że jeżeli konkretna osoba nie przebywa w
    miejscu zameldowania dłużej niz 6 miesiecy to po złożeniu wniosku w
    Wydziale Meld. o wymeldowanie spowoduje , że tenże Urząd po przeprowadzeniu
    postępowania , wymelduje ją z urzędu wydając stosowną decyzję
    administracyjną. Jśli nie ustali jej miejsca pobytu a prwdopodbnie tak
    będzie to wymeldujeją w N/N
    Jest to jedyna droga pozbycia się niechcianego lokatora.,
    Można się zgodzić iż poszukiwanie przez policję może spowodować iż wróci-
    lecz wówczas można ją eksmitować i b. szybko przeprowadzić rozwód.,
    aczkolwiek wcześniej wspomniana procedura wymeldowania także jest korzystna
    gdyż ,gdy zostanie wymeldowana w n/n to w przypadku rozwodu powód i SĄD
    bedzie miał ułatwione zadanie.
    >Jesze raz powtarzam, że wszelkie inf. można uzyskać w Wydziale Meldunkowym
    >i tam należałoby się udać .
    Pozdrowienia KK