    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <608275af$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    <6083df67$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <60844d4a$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <60845c6b$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <60852cb0$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60855632$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <60856b63$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    <60857d0e$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <6085ac5f$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <6085b74b$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ddxk1dv9x4rj$.dlg@emil.not.valid>
    Subject: Re: e-recepty i PESEL
    Date: Mon, 26 Apr 2021 00:04:09 +0200

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    J.F. w

    >Tympy ciulu: dostaniesz leki, które są potrzebne do ratowania życia,

    Rzeklbym, ze polowa jest potrzebna do ratowania zycia.

    Bo inaczej .. po co je brac ?

    >takie, które już wcześniej w tej aptece kupowałeś z powodu choroby
    >przewlekłej

    Jak cos tam chcialem, to sie mnie aptekarz nie pytal czy juz
    kupowalem, tylko mowil ze bez recepty nie da rady.

    No ale nie mowil tez, ze ma prawo wystawic recepte farmaceuty.

    >Poruszanie się bez odpowiedniego zaopatrzenia w leki (na tydzień)
    >jest
    >samobójstwem

    A jak twoja stala apteka bedzie miala akurat przerwe czy awarie,
    wymiane komputerow, albo sie przeprowadzisz?
    Albo choroba przewlekla bedzie swiezo zdiagnozowana ?

    >Więc znowu pierdolisz bez sensu, podobnie jak na samochodach i
    >podatkach.
    >Taaa, teraz napisz, że system się na miesiąc wyjebał...

    Poczekamy, zobaczymy.
    Pozostaje miec nadzieje, ze zaprojektowali tak, ze nie wykonczy go
    koparka, pozar, powodz czy trzesienie ziemi.

    No - tu jest jeszcze rozwiazanie awaryjne - po prostu pozwola
    sprzedawac bez recepty, bo nie wiadomo po co az taka wielka kontrola.

    J.