  • Data: 2021-04-26 12:50:00
    Temat: Re: e-recepty i PESEL
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > ale jak - zapamietuja sobie pesele klientow, i potem wystarczy
    > podac nazwisko, program podpowiada pesel i potem normalnie szuka w
    > systemie recept ?

    Nie.
    Przeciez cała historia zaczeła się od podania kodu...
    Podał kod, farmaceutka widzi stałego pacjenta, którego zna z nazwiska,
    o dzien dobry panie Iksinski, probuje wyszukac w bazie zrealizowana
    recepte ale jej sie nie udaje wiec prosi o pesel.

    > Moglby tak dzialac, na ile legalne w swietle RODO to sie nie
    > wypowiem, na ile sensowne ... "Tomasik" wprowadzic rownie trudno
    > jak pesel, a przeciez w okolicy pewnie mieszka kilku :-)

    Nie działa tak.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'