  • Data: 2008-06-25 08:01:10
    Temat: Re: dziecko a ślub
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:g3rhj7$l17$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Noo, a mozesz dalej rozwijac?:) Bo moje mlode co prawda do zlobka nie
    > chodzilo bo nie musialo ale do przedszkola chodzi. I to mimo tego, ze ma
    > rodzicow po slubie, i to na dodatek tylko cywilnym :P

    a tobie to moze radio, telewizje odcieli i moze kiosk zlikwidowali?
    czy swiadomie unikasz kontaktu ze swiatem?
    choc nie, moze mieszkasz w jakims dobrze "zaprzedszkolonym" miejscu, lub
    dzielnicy geriatrycznej :)

    a tak na powaznie,

    skoro nie wiesz to ci wyjasnie, ze zlobkiem troche przesadzilem tam jest
    inny problem, ale do przedszkola jest nabor raz w roku i decyduja punkty,
    dziecko samotnej matki ma ich 512 (chyba), dziecko pracujacych rodzicow cos
    okolo 30 kilku, o ile dobe pamietam, juz wiesz o co chodzi czy mam dalej
    wyjasniac, ze oczywiscie im wiecej punktow tym wieksze prawdopodobienstwo
    przyjecia do przedszkola?