  • Data: 2007-01-26 13:27:33
    Temat: Re: dzialalnosc gospodarcza w wynajetym mieszkaniu
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kondi" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:epcp0t$irk$1@inews.gazeta.pl...

    > w mieszkaniu nie jestem zameldowany, bo zakazala mi tego wlascicielka,

    A toś mnie zaskoczył. Nie wiedziałem, że ta właścicielka ma władzę
    ustawodawczą.
    A pisząc poważniej, to obydwoje macie obowiązek zameldowania (się)
    wynikający z obowiązującego prawa. Grozi teoretycznie grzywna za
    niedopełnienie obowiązku.

    > ja niestety nieopatrznie zapytalem sie jej czy sie zgadza na prowadzenie
    > dzialalnosci (chodzi wylacnzie o to co robie teraz przy komputerze, ale to
    > ja mialbym wystawiac faktury - tak chce firma, z ktora wspolpracuje). ona
    > sie oczywiscie nie zgodzila i teraz mam problem.

    A po co ją pytałeś? W wypadku działalności gospodarczej osoby fizycznej
    "automatycznie" twój legalny adres jest adresem twojej DG.
    Gdybyś tam miał robić coś bardziej uciążliwego, niż to co robisz normalnie
    mieszkając, to trzeba zapytać.

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl