  • Data: 2007-01-26 12:18:17
    Temat: Re: dzialalnosc gospodarcza w wynajetym mieszkaniu
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Angie <j...@o...eu> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Użytkownik "kondi" <k...@g...pl> napisał w
    > Sprawdz to lepiej bo jak starajac sie o takie dofinansowanie musialam
    > dostarczyc a) zgode wlasciciela mieszkania, b) akt wlasnosci
    > mieszkania c) zgode wspolnoty mieszkaniowej na prowadzenie
    > dzialalnosci w mieszkaniu.

    O ciekawe.
    Ja właśnie prowadzę korespondecję z pewną wspólnotą, gdzie im tłumaczę, że
    nie mają żadnych podstaw do wypowiadania się na temat zakładania w
    mieszkaniu działalności:)
    Który to urząd był taki mądry i czy podał jakąś podstawę, czy tylko tak
    napisali, ze żądają "bo tak"?

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide