  • Data: 2007-01-26 21:36:30
    Temat: Re: dzialalnosc gospodarcza w wynajetym mieszkaniu
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kondi" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:epdmkr$jf7$1@inews.gazeta.pl...

    > czy jeśli się zamelduję, to z urzędu miasta przyjdzie jakaś informacja
    do niej jako właścicielki, ewentualnie do spółdzielni mieszkaniowej (w
    mieszkaniu zameldowany jest jej syn zamiast mnie więc ilość lokatorów i
    tak się nie zmieni, więc na pewno nie zmienią się z tego tytułu żadne
    opłaty),

    Nie znam szczegółów z zameldowaniem, ale z pewnością bedzie ci do niego
    potrzebny jakis tytuł do mieszkania tam, czyli ta umowa. Skoro wiec masz z
    nią legalna umowę, to natuaralne jest, że według ciągle obowiązujących
    przepisów powinieneś się tam zameldować już na początku.
    Kobieta sie pewnie boi (jak prawie wszyscy), że po zameldowaniu lokator
    staje się właścicielem lokalu.

    > druga sprawa czy do niej albo do spółdzielni przyjdzie jakakolwiek
    informacja, że w tym i tym mieszkaniu założona została działalność
    gospodarcza w związku z czym należy się inny podatek od nieruchomości na
    przykład (itp. rzeczy - swoją droga pytałem się o ten podatek i kobieta
    w spółdzielni kazała mi sobie dać z tym spokój)

    Żadna informacja nigdzie nie przyjdzie, bo tam nie ma żadnej działalności.
    Tam mieszkał i mieszka tylko człowiek, który zgłosił w urzędzie, że będzie
    prowadził działalność gospodarczą.

    > nie wiem jak długo tu będę mieszkał, na pewno do konca trwania umowy z
    nia podpisanej czyli do grudnia, nie chciałbym sobie z nia psuc
    stosunkow

    Jak nie chcesz psuć stosunków to dopełnij obowiązków i idź się jak
    najszybciej zamelduj. W jej interesie też.