    From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dywagacje powypadkowe
    Date: Mon, 05 May 2008 13:30:38 +0200

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:fvl42q$g17$1@news.onet.pl SlawcioD

    > Chodziłeś do kiepskiej szkoły widocznie.
    > Pobocze to część drogi, nie jezdni.

    moze i kiepskiej ale przynajmniej mam "stara" mature a nie Giertychowska ;)

    > Trzeba mieć więc nadzieję, że nie zdałeś.

    zdalem za pierwszym razem a Ty? ;)

    > Dobrze, że cię tego uczyli. Jakby nie uczyli to byś się pewnie nie
    > zorientował, że można próbować uciec na pobocze i poszedłbyś na czołówkę
    > po czarnym.

    > A uczyli cię co zrobić, jak na tym poboczu jednak będzie kamień?
    > I nie powtarzaj głupot - pobocze to część drogi, nie jezdni.

    tak faktycznie - pobocze to czesc drogi a nie jezdni zgadzam sie i
    przepraszam za zamieszanie;)

    > Mam. Mam także licencję.
    > BTW - za ile kupiłeś swoje PJ i po ilu oblanych egzaminach zdecydowałeś
    > się, że jedyna droga jest zakup?

    a co tylko taki sposob znasz na zdobycie tych dokumentow ;>
    btw licencje na taczke ;) brawo ;)

    mimo uszczypliwosci;) pozdrawiam
    SlawcioD