  • Data: 2008-05-06 22:29:57
    Temat: Re: dywagacje powypadkowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gray" <X...@X...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fvoulp$eav$1@mx1.internetia.pl...

    > Ok...A jak nazwiesz ten słup (chyba dobrze widzę, nawet cień rzuca)
    > bezpośrednio za kamieniem? Jeżeli byłoby to pobocze nie stałby w tym
    > miejscu. Obawiam się, że kamień mógł tam leżeć sobie
    > spokojnie...niestety.

    Jak juz napisał sam zainteresowany to nie słup. Ale gdyby on tam był, to
    przepisy określają sposób oznakowania takiej przeszkody. Poza tym ja nie
    twierdzę, ze w pasie drogi nie może nic stać. Oczywiście, że może się tam
    znajdować sporo rzeczy. Ale rzeczy te muszą spełniać określone przepisami
    normy. No i przede wszystkim muszą mieć cel, generalnie muszą podnosić lub
    co najmniej nie obniżać bezpieczeństwa ruchu. Wkopany mało widoczny kamień
    stanowi bardzo poważne zagrożenie dla ruchu.