  • Data: 2008-05-06 06:41:44
    Temat: Re: dywagacje powypadkowe
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:fvmr50$qg5$1@news.onet.pl SlawcioD

    > Ja też.
    > Co więcej mam taką maturę, na której była matematyka. Jak kiedyś było,
    > tak było ale kompletnych młotów szkoła z założenia nie produkowała.

    tez pisalem matme zreszta nie wyobrazam sobie innego przedmiotu na
    maturze. a ta reforma szkolnictwa zostala przeprowadzona poniewaz w
    statystykach Polacy mieli ok 7% osob z wyzszym wyksztalceniem. taki maly
    offtop ;)

    > Hmm, zdałem za pierwszym razem kilka razy.
    > Wstydzę się dziś tego, ale nie śmierdziałem wówczas groszem.
    > Tylko uwaga - dobrze zrozum co napisałem.

    zdalem za pierwszym podejsciem (nie wiem jak to napisac bardziej
    zrozumiale ;)

    tu nie ma czego sie wstydzic... spotykalem sie z roznymi "metodami"
    egzaminatorow na "dogadanie sie" z kursantem w tym i takie uwalanie po x
    razy. na szczescie ja zdawalem na swiezo napakowanym elektronika
    punciaku - egzaminatorzy nie znali zadnych "mykow" na to inwigilacje ;)

    > Nic to, ważne że teraz już wiesz.

    > Ale dwukołową. Nazywa się to okara.
    > Nie każdy może się tym pochwalić.

    > A, to tylko takie przekomarzanie. ;)