  • Data: 2008-05-04 22:39:49
    Temat: Re: dywagacje powypadkowe
    Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 04 May 2008 21:50:48 +0200, SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    [...]

    >skorzystac z dobrodziejstwa pobocza. uczono mnie tez ze na poboczu moze
    >znajdowac sie pieszy, rowerzysta lub samochod ktory ma awarie. ale nie
    >ze moze tam lezec np kamien i z tego co wiem dupniecie kamienia na
    >jezdnie lub czekogolwiek innego (powtarzam pobocze to fragment jezdni)
    >jest naruszeniem prawa.

    A weź Ty sobie obejrzyj jakie kamienie są dupnięte bynajmniej nie na
    poboczu ale prawie na środku jezdni w niejednym mieście w Polsce, tak
    że trzeba je omijać ze stosowną prędkością (progi zwalniające
    najwyraźniej się nie sprawdziły :-D ). Takie kamyczki na oko może po 5
    ton, każdy na swoim pasie jezdni, leżą sobie w świetle prawa i nikomu
    (prócz kierowców-piratów) nie wadzą ;-D Widziałem też gdzieś kiedyś
    wersję z betonowymi kwietnikami zamiast kamieni :-)
    --
    A.