  • Data: 2008-05-04 19:50:48
    Temat: Re: dywagacje powypadkowe
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:fvl1dm$qeq$3@nemesis.news.neostrada.pl Robert Tomasik

    > Nawet zakładając że to, co wątkoczyńca nazywa poboczem faktycznie jest
    > nim w rozumieniu PoRD (a tego przecież nie wiemy) to nadal dywagacje
    > dotyczące istnienia i pochodzenia zdradzieckiego głazu są macaniem w
    > ciemnościach. Mógł by tam być po prostu zwykły dół, a mógł też złapać
    > gorszą przyczepność i nie poradzić sobie.
    > I - jak już pisałem - pobocze nie służy do jeżdżenia, do tego służy
    > jezdnia.

    no popatrz ;) w szkole podstwowej mnie uczyli (klasy 1-3) ze pobocze to
    fragment jezdni. po 10 latach tego samego dowiedzialem sie na kursie
    prawa jazdy. poza tym uczyli mnie wtedy ze jak mam mozliwosc unikniecia
    kolizji i nie bede zagrazal nikomu to w takiej AWARYJNEJ sytuacji mam
    skorzystac z dobrodziejstwa pobocza. uczono mnie tez ze na poboczu moze
    znajdowac sie pieszy, rowerzysta lub samochod ktory ma awarie. ale nie
    ze moze tam lezec np kamien i z tego co wiem dupniecie kamienia na
    jezdnie lub czekogolwiek innego (powtarzam pobocze to fragment jezdni)
    jest naruszeniem prawa.

    > Bo ośmiokąt ostrzegawczy byłby mniej poręczny?

    btw. masz Ty wogole prawo jazdy?

    pozdrawiam
    SlawcioD