  • Data: 2007-09-12 19:10:52
    Temat: Re: dyskusja z policja
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:71klr4-1tk.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Nie mam. Ale zacząłeś - nieważne, kogo.
    O Mamo... Obrońca uciśnionych się znalazł :-) W większości postów, które
    spładzasz na tej grupie kogoś obrażasz, więc krytykowanie przez Ciebie
    innych w tym zakresie jest delikatnie mówiąc śmieszne.

    > W większości współczesnych konstrukcji 140-160 to nie jest jeszcze
    > "pedał gazu do oporu".
    IMO w Polsce na większej części dróg (i dla sporej części "floty" która się
    nimi porusza) to już sporo za dużo. Jeżeli napiszę 160-180 to będziesz
    szczęśliwy?

    > Nie. Sam jeżdżę sporo wolniej - bo tak szacuję swoje umiejętności oraz
    > parametry techniczne swojego pojazdu.
    Ja nie negowałem twoich umiejętności. Dlaczego "wjechałeś" na moje?

    > Ale znam paru ludzi, którzy potrafią jechać 180km/h o rząd wielkości
    > bezpieczniej, niż przeciętny kierowca jadący 70km/h.
    Ja też znam i co z tego? Ja odpowiedziałem człowiekowi, który nie rozumiał
    dlaczego jazda z taką prędkością i w takim terenie może być niebezpieczna.
    Sam stwierdziłeś pośrednio, że nie zalicza się do tych doświadczonych
    kierowców.

    Tak przy okazji: gdybyś miał określić procentowo (oczywiście w przybliżeniu)
    stosunek ilości tych doświadczonych kierowców do kierowców o przeciętnych i
    słabych umiejętnościach, jaki byłby wynik? (oczywiście wśród kierowców
    któych znasz) Będzie 10% tych świetnych?

    > Dlatego nie potępiam bezmyślnie (jak ty) każdego, kto przekroczy to
    > twoje "święte ograniczenie prędkości".
    ROTFL. Ty jesteś albo ślepy, albo z głową masz jednak coś nie tak. Wskaż mi
    gdzie uważam, że ograniczenia prędkości "są święte"? W którym poście
    krytykuję _każdego_ kto przekroczy prędkość? Napisałem w drugim poście, że
    "ograniczenie prędkości _może mieć_ w takim miejscu sens". Rozumiesz co
    czytasz? _Może mieć_
    W innym napisałem: "nie podobają ograniczenia w różnych miejscach, ale za
    każdym razem zastanawiam się, czy przypadkiem nie mają jakiegoś sensu". To
    że staram się myśleć za kierownicą, jest dla Ciebie bezmyślne?

    > Ech, projekcja - niezawodny sygnał :)
    Tu się z Tobą zgodzę. Co powiedział Ci lekarz? Wyjdziesz z tego? :-P

    Pozdrawiam
    Czabu