  • Data: 2007-09-11 05:31:10
    Temat: Re: dyskusja z policja
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:fc4cta$1h4$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Przykład - niedawno był filmik przy współudziale człuchowskiej
    > policji, gościu na bez sensu postawionej 70tce jakich w kraju są tysiące
    > jechał 100, a potem popełnił straszne przestępstwo - prosta droga,
    > las po lewej, las po prawej a on jechał tam 160 i za to dostał 400zł
    > mandatu do zapłacenia.

    Nie widziałem tej sytuacji, o której piszesz, ale nie byłbym tak
    bezkrytyczny dla jeżdzenia "w lesie" z taką prędkością. Widziałem kiedyś
    takiego mistrza prostej, jak gnał przez las jakimś niedużym samochodem
    (corsa, fiesta?). Las się skończył, a mistrz znalazł się na przeciwległym
    pasie i za chwilę w rowie. Na szczęście z przeciwka nic nie jechało.
    Widziałem też skutki zderzenia samochodu z dzikim zwierzakiem, który chciał
    przebiec przez taką drogę, a samochód jechał ok. 140 (tak wynikało z opinii
    biegłych). Mało przyjemny widok.
    Obu sytuacji można bylo uniknąć, gdyby kierowcy jechali nieco wolniej w
    lesie, gdzie teoretycznie nie ma żywej duszy...

    Pozdrawiam
    Czabu