  • Data: 2007-09-11 11:33:36
    Temat: Re: dyskusja z policja
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:fc5kpl$8fh$3@nemesis.news.tpi.pl...

    > uważasz że nie miałbym szans w wyborach ?
    Myslę, że wbrew pozorom nie, ale właśnie teraz masz świetną okazję się
    wykazać...

    > czemu jadąc po prostej miałbym raptem wjechać do rowu ?
    Czytałeś mojego pierwszego posta? Jako doświadczony kierowca powinieneć
    wiedzieć, że wyjeżdzając z lasu mozna często trafić na gwałtowny boczny
    podmuch wiatru. O ile przy niedużej prędkości można nad tym zapanować, o
    tyle przy prędkości 140-160 jest duża szansa, że zepchnie Cię na przeciwny
    pas, szczególnie jeżeli prowadzi idiota, który cieszy się prędkością jaką
    udało mu się osiągnąć na pustej drodze w lesie...

    > jak się jedzie szybko to jest się bardzo skoncentrowanym na jeździe, jadąc
    > zaś 70 już nie bardzo
    > piszę tylko tak z doświadczenia, a robie po kilka tysięcy kilometrów
    > miesięcznie

    Jak na kierowcę z takim bogatym doświadczeniem, wyobraźnię masz delikatnie
    mówiąc ubogą...

    > może mieć sens w jakimś teoretycznym przypadku, generalnie w praktyce
    > kolejne ograniczenie prędkości uodparnia kierowców na przestrzeganie
    > przepisów

    Przypadek który opisałem nie jest teoretyczny tylko praktyczny. Mnie też
    się nie podobają ograniczenia w różnych miejscach, ale za każdym razem
    zastanawiam się, czy przypadkiem nie mają jakiegoś sensu. Ty jak widzę
    ograniczenia prędkości z góry traktujesz jak ograniczenia Twojej wolności.
    Widząc takie podejście do życia rozumiem, skąd te ograniczenia (czasem na
    wyrost) się biorą i je akceptuję (chociaż sam mogę przez nie "cierpieć").

    Pozdrawiam
    Czabu