  • Data: 2007-09-11 07:50:27
    Temat: Re: dyskusja z policja
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Sep 2007 07:31:10 +0200, Czabu wrote:

    > Nie widziałem tej sytuacji, o której piszesz, ale nie byłbym tak
    > bezkrytyczny dla jeżdzenia "w lesie" z taką prędkością. Widziałem kiedyś
    > takiego mistrza prostej, jak gnał przez las jakimś niedużym samochodem
    > (corsa, fiesta?). Las się skończył, a mistrz znalazł się na przeciwległym
    > pasie i za chwilę w rowie. Na szczęście z przeciwka nic nie jechało.
    > Widziałem też skutki zderzenia samochodu z dzikim zwierzakiem, który chciał
    > przebiec przez taką drogę, a samochód jechał ok. 140 (tak wynikało z opinii
    > biegłych). Mało przyjemny widok.

    no i co z tego ?
    wielki brat za mnie myśli, wielki brat za mnie podejmuje decyzje, wielki
    brat mnie kontroluje i wielki brat mnie karze taaaaaak ?

    to jest moja sprawa jeśli wyląduje w rowie (bylebym miało opłacone
    ubezpieczenie), to moja sprawa jeśli rozwale sobie maske jakimś
    zwierzęciem, nikt nie musi za mnie podejmować jakichkolwiek decyzji a
    zwłaszcza okradać mnie z ciężko zarobionych pieniędzy :(

    > Obu sytuacji można bylo uniknąć, gdyby kierowcy jechali nieco wolniej w
    > lesie, gdzie teoretycznie nie ma żywej duszy...

    to "nieco wolniej" w polskich warunkach osiągać potrafi gdzieniegdzie
    absurdalne rozmiary, wystarczy popatrzeć na trase Warszawa-Katowice, ile
    tam jest 70tek, ile urzędników skarbowych przebranych za policjantów
    którzy tylko czychają aby kogoś skroić z pieniędzy na korzyść jakiegoś
    urzedu, który te pieniądze zwyczajnie roz3.14Rdala :(

    --
    futszaK
    0601061867