  • Data: 2007-09-10 21:28:10
    Temat: Re: dyskusja z policja
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Sep 2007 17:18:28 +0200, Zuk Gnojowy wrote:

    > Co to jest, że przestępca dyskutuje sobie bezczelnie z policją po
    > złapaniu? oglądałem program na TVN Turbo "Uwaga piraci" i złapani
    > kierowcy za jazdę np 140km/h w miejscu gdzie było 70km/h, mają jeszcze
    > bezczelność pytać: a musi być tyle punktów? a da radę mniejszy mandacik?
    > a policjant grzecznie mu jeszcze tłumaczy! Co to ma być? nie powinno być
    > żadnej dyskusji, a za zbędne słowo jeszcze stówa ekstra.

    Po pierwsze - nie przestępca tylko osoba popełniająca wykroczenie
    Po drugie - bardziej żałosnego programu jak "Uwaga Pirat" to ja nie
    widziałem. Nie wiem czemu on służy, ale z tego co widze - uświadamianiu
    obywatelowi że znajdzie się na niego zawsze jakiś paragraf i żeby lepiej
    uważał bo władza ma oczy wszędzie i jak będzie chciała to mu w każdej
    chwili jest w stanie zrobić krzywde.

    Przykład - niedawno był filmik przy współudziale człuchowskiej
    policji, gościu na bez sensu postawionej 70tce jakich w kraju są tysiące
    jechał 100, a potem popełnił straszne przestępstwo - prosta droga,
    las po lewej, las po prawej a on jechał tam 160 i za to dostał 400zł
    mandatu do zapłacenia.

    Na miejscu występujących w tym programie policjantów bym się nie
    ośmieszał, chyba że system wyjadł im mózg do reszty i ich funkcja
    ogranicza się do robota do wystawiania mandatów.

    --
    futszaK
    0601061867