  • Data: 2007-09-11 08:48:53
    Temat: Re: dyskusja z policja
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Sep 2007 10:22:45 +0200, Czabu wrote:

    > Anarchista? ;-)

    uważasz że nie miałbym szans w wyborach ?

    > Nie tylko Twoim problemem będzie, jeżeli jadąc do rowu wyjedziesz komuś na
    > czołowe.

    czemu jadąc po prostej miałbym raptem wjechać do rowu ?

    jak się jedzie szybko to jest się bardzo skoncentrowanym na jeździe, jadąc
    zaś 70 już nie bardzo
    piszę tylko tak z doświadczenia, a robie po kilka tysięcy kilometrów
    miesięcznie

    > Nie będę uczestniczył w tworzeniu kolejnego flame'a. Odniosłem się do
    > konkretnego przypadku jazdy z nadmierną prędkością "w lesie" i podałem
    > przykłady, że ograniczenie prędkości _może mieć_ w takim miejscu sens.

    może mieć sens w jakimś teoretycznym przypadku, generalnie w praktyce
    kolejne ograniczenie prędkości uodparnia kierowców na przestrzeganie
    przepisów

    --
    futszaK
    0601061867