  • Data: 2007-09-11 11:11:33
    Temat: Re: dyskusja z policja
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golański" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnfeclbd.4hr.ArtGola@onet.pl...

    > Tak się składa, że w Polsce obowiązuje polskie prawo i MK wcale nie
    > muszę przyjąć, ani tego za 100 ani za 200.

    Pewnie, że możesz jechać na drugi koniec Polski walcząc jak lew o 100 zł.
    Możesz się też na znak protestu oblać benzyną i podpalić.
    Normalni ludzie wolą być grzeczni po popełnionym wykroczeniu i dostać 100
    zamiast 200 ( z reguły dla niepokornych są widełki) lub też zostać
    pouczonym.
    No, ale żyjemy w wolnym kraju a zakazu bycia głupim nie ma pewnie w żadnym
    kraju;))

    --
    Pzdr
    Leszek