  • Data: 2009-03-11 08:29:37
    Temat: Re: durne deklaracje w umowie OC poj mech.
    Od: AdamS <a...@c...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 Mar 2009 16:19:28 +0100, Jotte napisał(a):

    > odwrotnie. W CU Direct pani była miła, wyliczyła mi składkę wyższą o ~30%(!)
    > niż połacę obecnie po czym bezczelnie zapytała jak mi się ta oferta podoba.

    Ja miałem inaczej z ta firmą składke co prawda razem a AC wyliczyłem na
    stronie po czym zadzwoniłem i dodatkowo otrzymałem 10% rabatu po
    negocjacjach :) Wcześniej byłem w liberty direct ale wkurzyło mnie to że
    zmieniając samochód na nowszy z dwukrotnie mniejszym silnikiem składka oc
    nawet nie drgnęła?!?
    Rozpatrując same OC najtaniej było w mDirect mbanku
    --
    Pozdrawiam AdamS