  • Data: 2009-03-11 15:40:14
    Temat: Re: durne deklaracje w umowie OC poj mech.
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Mar, 20:10, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > A czytałeś o jakimś ubezpieczycielu który działa inaczej? ;-)

    Z praktyki - szkoda AC w PZU. Kwota ponad 20k pln i nie bylo zadnego
    problemu. Jeden telefon, jedna wizyta w centrum likwidacji szkod,
    reszte zalatwialo ASO.

    Az sam jestem zaszokowany brakiem problemow. Naprawa na czesciach
    oryginalnych (moze dlatego ze zamiennikow do tego auta nie ma).

    Pozdrawiam
    Rafal