  • Data: 2009-03-11 12:31:01
    Temat: Re: durne deklaracje w umowie OC poj mech.
    Od: przypadek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Mar, 11:27, " " <2...@g...pl> wrote:

    > ja nie widze nic zlego w tym ze sie wypytuja, dzieki temu czesc ludzi ma
    > taniej tu a inni maja taniej w innym TU, tym bardziej ze pytaja sie o rzeczy
    > zwiazane stricte z autami i ryzykiem spowodowania wypadku. dzieki temu ceny w
    > towarzystwach roznia sie od siebie - nie sa takie same wszedzie.

    grupa nazywa się pl.soc.prawo, a pytanie było jaki sens i konsekwencje
    prawne może mieć deklaracja "będzie jeździć moja dziewczyna. Albo i
    nie będzie, bo nie będzie miała ochoty". W logice klasycznej zdania o
    przyszłości nie mają wartości logicznej, więc też nie można później
    nikomu zarzucić kłamstwa.

    Ja oczywiście zdaję sobie sprawę, jak to w Link4 pewnie wygląda - za
    duży wpływ na wygląd formularza mają statystycy-ubezpieczeniowcy, a
    marginalizowani są prawnicy, przez co tego typu bzdury powstają.