  • Data: 2005-08-09 21:52:20
    Temat: Re: dostep do jeziora
    Od: "gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jak zaczniesz deptać krzaczki, rozgniatać owoce itepe, to już łatwiej
    > czegoś od Ciebie zażądać (np. rekompensaty).

    no wiesz ... w taki sposób to i można złodziejowi wejść do domu, jeśli drzwi
    będą otwarte i niby nic mu wtedy nie można zrobić dopóki nic nie ukradnie ?
    można by tak dyskutować bez końca, ale ciekawi mnie jak się wypowiada w tej
    kwestii zawiłe polskie prawo, czy jakoś jednoznacznie to definiuje ?

    pozdrawiam