  • Data: 2003-06-12 20:34:09
    Temat: Re: dostałam wulgarnego emaila od ucznia
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bcajen$ob8$1@julia.coi.pw.edu.pl...

    > Tymniemniej Lesiu, dziekuje za trafna analize
    > psychologiczna ;>

    Nie ma za co, zawsze do usług.

    > Ach, ta sila, lubimy uzywac "mocnych argumentow",
    > jak ktos nie potrafi dotrzec do czlowieka to probuje
    > uzywac sily, co moze powodowac uzycie sily
    > rowniez przez druga strone.

    Do przestępców docierają tylko "mocne argumenty". A wysyłanie obraźliwych i
    wulgarnych listów jest przestępstwem.

    > Prokurator tylko czeka oby bronic sflustrowane nauczycielki,

    On bardzo lubi "sflustrowane" nauczycieli i z chęcią będzie je bronił.

    > zapewniam was, buchachachacha, wybacznie ale cos
    > wam sie w glowach chyba pomieszalo

    Tobie pewnie to nie grozi.Żeby miało się co mieszać musi tam coś byc;)

    > Co do Leszka to czytalem juz na tej grupie ze to trol,
    > moze to prawda ? ale bez obrazy.

    To prawda, jestem trollem.I jestem z tego dumny:))

    Pozdr
    Leszek