    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: doktorat J. Kaczyńskiego
    Date: Mon, 09 May 2011 22:28:37 +0200
    <iq3ojk$k5n$1@news.onet.pl> <iq4bdn$n72$1@news.onet.pl>
    <iq4d8e$up7$1@news.onet.pl> <iq56gq$dmu$1@news.onet.pl>
    <iq5ipi$i4b$1@news.onet.pl> <iq5kb9$mbh$2@news.onet.pl>
    <iq5o87$776$1@news.onet.pl> <1dpvqabkof5b3$.cecmpxkkth70$.dlg@40tude.net>
    <iq6hv7$d3o$1@news.onet.pl> <1irxcpcnty67j.sa5kplql40ye$.dlg@40tude.net>
    <iq8dt9$b01$1@news.onet.pl> <s...@g...mierzwiak.com>
    <iq8emr$e6j$1@news.onet.pl> <9...@m...uni-berlin.de>
    <iq8jeu$1ke$1@news.onet.pl> <9...@m...uni-berlin.de>
    <iq8l13$8jj$1@news.onet.pl> <iq8lvd$c3j$1@news.onet.pl>
    <iq8mq6$f0u$2@news.onet.pl> <iq8nv8$lag$1@news.onet.pl>
    <iq8ofh$ng9$1@news.onet.pl> <iq8on0$oh7$1@news.onet.pl>

    W dniu 09.05.2011 15:03, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > raczej powiedział w żartobliwy sposób, że zmieniasz tamet na nieistotną
    > rzecz.

    W moim pojmowaniu świata jednak istotną. Szerzej opisałem to w innych
    listach.

    > Ale Ty najwyraźneij nie zrozumiałeś stwierdzenia "a w Ameryce
    > biją murzynów" Nie wiem jak można było się z tym hasłem nie spotkać, no
    > ale skoroś sie wczesniej z nim nie zetknął, to znaczy, że jednak można...

    Wbrew pozorom różnice językowe w kraju występują. To tak jak Krakusy
    wyłażą na pole, Warszawioki na dwór, a Ślązacy na plac. Ostatnio
    czytałem opowieść gościa, co był pewien, że mówi literacką polszczyzną,
    do czasu jak nie umiał kupić krupnioka gdzieś w centralnej Polsce.

    Widać ten zwrot w pewnych kręgach językowych jest popularny, a w pewnych
    nie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek