  • Data: 2007-06-24 21:00:16
    Temat: Re: do sądu z PlusGSM
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gerw@zy napisał:
    > Firma ta bezczelnie robi mnie w bambuko, nie chce przyjąć reklamacji
    [..]
    > mam szanse udowodnić swoje racje?

    Proponuję byś wniósł sprawę do sądu i wezwał mnie na świadka.

    A co do awarii to się w sądzie tego nie wyprą.
    Mają je NON STOP, ich system bilingowy to jedna wielka porażka,
    nieustanne błędy w taryfikacji, zjadanie doładowań, całkowite przerwy itd.

    Ja zareklamowałem 87 tys. kart to kazali mi podać numer każdej :)
    Poszedłem więc z nimi do salonu i zażądałem żeby je spisali to mnie
    ochrona chciała wyrzuć. Na szczęście kamera czyni cuda i podpisali mi w
    ciemno, że odmówili mi spisania numerów kart.
    Teraz pozostał tylko sąd :)

    pozdrawiam
    Arek

    --