  • Data: 2007-06-24 20:46:51
    Temat: do sądu z PlusGSM
    Od: "Gerw@zy" <n...@n...null> szukaj wiadomości tego autora

    Firma ta bezczelnie robi mnie w bambuko, nie chce przyjąć reklamacji
    okresów abonamentowych w których występowały awarie każdorazowo
    potwierdzane przez ich konsultantów (konsultanci sami sugerowali
    reklamację owych okresów). Wypiera się teraz, że takich awarii nie
    było(???!!!). Z tego co wiem, rozmowy z konsultantami są przez nich
    rejestrowane. Niestety, to oni mają nagrania a nie ja, więc nie wiem
    jakie mam szanse udowodnienia im przebiegu owych rozmów. Podobnie samej
    awarii nadajnika ja sam nie jestem teraz w stanie im udowodnić, bo tylko
    oni są w posiadaniu informacji o naprawach. Na pisma reklamacyjne
    odpowiadają nie na temat, robią wodę z mózgu kończąc pismo że dalsze
    roszczenia tylko na drodze sądowej. Ręce opadają, jestem bezradny a krew
    się w środku gotuje. Co mogę zrobić? Postanowiłem nie popuścić - jakie
    mam szanse udowodnić swoje racje?