eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodługi czas realizacji reklamacji - laptop HP › Re: długi czas realizacji reklamacji - laptop HP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: długi czas realizacji reklamacji - laptop HP
    Date: Mon, 13 Nov 2006 18:21:36 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 44
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <g...@z...router>
    References: <1...@i...googlegroups.com>
    <a...@z...router>
    <1...@k...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: cm238.omega226.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1163413693 30900 218.186.226.238 (13 Nov 2006 10:28:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Nov 2006 10:28:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:425936
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 13.11.2006 Gallangher <k...@g...com> napisał/a:
    >> 3 tygodnie to nie tak dużo prawdę mówiąc. Kupiłeś to na firmę jak
    >> z powyższego rozumiem lub w związku z prowadzoną aktywnością zawodową?
    >
    > tak
    > W tej chwili jak gdy jadę do klienta bawię się w pożyczanie innego
    > laptopa, przegrywanie danych miedzy róznymi kompami itp.
    > Wiadomo, ze da się żyć, ale jest to z deka mówiąc - upierdliwe
    > zwłaszcza, za zawsze moze się zdarzyć, ze nie bedę miał nic
    > "zastępczego" :(

    Można się zastanowić nad ewentualnymi roszczeniami na zasadach ogólnych
    KC ale nie jestem tu za mocny, więc lepiej niech się wypowiedzą inni jeśli
    zechcą. Może nawet da się bezpośrednio na podstawie art. 566, ale pewny
    nie jestem.

    >> Było reklamować z tyt. rękojmi (o ileś nie konsument a rękojmi nie
    >> wyłączyli).
    > Zapis w karcie gwarancyjnej mówi coś (nie pamietam dokładnie bo nie
    > ma karty przed sobą) w stylu:
    > "zapisy w karcie gwarancyjnej nie wyłaczają , ani nie ograniczają
    > praw kupującego wynikających z ustawy o sprzedaży konsumenckiej"

    Ale Ty nie jesteś konsumentem.

    > Teraz wiem, ze lepiej byłoby abym oddał to do sklepu z tytułu
    > niezgodności towaru z umową ale wtedy sklep kombinuje i robi

    Ale Ty nie jesteś konsumentem :)
    Niezgodnośc z umową = sprzedaż konsumencka, rękojmia = zakup "firmowy".

    > wszystko, zeby się wyłgać bo to sklep ma problem tytułem
    > przekroczenia 14/21 dni. Nie kupiłem komputera w MM, ani w innej
    > "firmie krzak" ale po pierwsze nie miałem ochoty u żeranie sie z ich
    > chamską obsługą (temat na dłuższą rozmowę) a po drugie oddanie
    > czegokolwiek do sklepu wydłuża napreawę o co najmniej 2 dni i

    W przypadku rękojmi mają na to 14 dni a sytuacjach wyjątkowych 21 (o ile
    dobrze pamiętam). I nic Cię tu nie obchodzi jak sklep ma tego dokonać.

    --
    Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1