eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodługi czas realizacji reklamacji - laptop HP › gwarancja = NIC NIE WARTY KWITEK
  • Data: 2006-11-13 10:33:17
    Temat: gwarancja = NIC NIE WARTY KWITEK
    Od: "Gallangher" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    wiec tak.

    ponieważ sprzet jest w serwisie - nie u sprzedawcy Rerazlizuję moje
    prawa z tytułu gwarancji. Nie obowiązują ich więć jakiekolwiek
    ustawowe terminy. Karta gwarancyjna jest święta.
    Jezeli nie ua im się naprawić przez 14 dni - trudno :P tak jak ktoś
    napisał - można czekać pół roku.
    Żadnej opcji z wyminą na nowy nie ma - moge liczyć najwyżej na
    "regenerowany" ale to i tak jest nierealne bo oni upierają się
    naprawiać.

    Babka z HP powiedziała, ze 2 z 3 części zakwalifikowanych do wymiany
    udało się jej zloklalizować (kiedy będą w polsce - nikt nie wie).
    O trzeciej nikt nic nie wie.
    Zarządałem zwrotu paczki z informacją jakie elementy zostały
    zakwalifikowane do wymiany. Ile czasu sprzet był u nich, informacji o
    przedłużonym czasie gwarancji kiedy mieli go w serwisie.
    Odbieram paczkę od kuriera i odrazu zawożę do sklepu - niech oni z
    nimi walczą!

    nie mam siły na nich.
    może źle robię bo (może) za kilka dni miałbym, ten komputer z
    powotem, ale nie mam ochoty wydzwaniać do nich żeby się dowiedzieć,
    ze ze NIC NIE WIEDZĄ :(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1