  • Data: 2006-11-13 11:34:48
    Temat: Re: długi czas realizacji reklamacji - laptop HP
    Od: "Gallangher" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ującego wynikających z ustawy o sprzedaży konsumenckiej"Ale Ty nie
    jesteś konsumentem.

    > Niezgodnośc z umową = sprzedaż konsumencka, rękojmia = zakup "firmowy".

    nie rozumiem tego zdania :(
    komputera używam do pracy, ale to jak wiadomo pojęcie względne.
    faktura była wystawiona na osobę fizyczną czyli mnie. :)

    mają na to 14 dni a sytuacjach wyjątkowych 21 (o ile
    > dobrze pamiętam). I nic Cię tu nie obchodzi jak sklep ma tego dokonać.

    na infolinii 0800-800-008 dowiedziałem się, ze mogę (powinienem ?)
    udać się do sprzedawcy z pismem w którym zawarte będzie
    sformułowanie, ze ponieważ sprzęt był już w serwisie i nie udało
    się go naprawić w czasie ponad 14 dni i jest on mi NIEZBĘDNIE
    potrzebny do wykonywania pracy w związku z powyższym daję im czas np
    10 dni (teoretycznie mogę dać podobno krótszy, ale czas nie może
    być nierealny jak 1 dzień) Jeżeli w tym czasie sprzedawca nie usunie
    usterki - wnosze o wymianę na nowy egzemplarz wolny od wad itp.