  • Data: 2006-11-13 07:15:50
    Temat: Re: długi czas realizacji reklamacji - laptop HP
    Od: "Gallangher" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > 3 tygodnie to nie tak dużo prawdę mówiąc. Kupiłeś to na firmę jak
    > z powyższego rozumiem lub w związku z prowadzoną aktywnością zawodową?

    tak
    W tej chwili jak gdy jadę do klienta bawię się w pożyczanie innego
    laptopa, przegrywanie danych miedzy róznymi kompami itp.
    Wiadomo, ze da się żyć, ale jest to z deka mówiąc - upierdliwe
    zwłaszcza, za zawsze moze się zdarzyć, ze nie bedę miał nic
    "zastępczego" :(

    > Było reklamować z tyt. rękojmi (o ileś nie konsument a rękojmi nie
    > wyłączyli).

    Zapis w karcie gwarancyjnej mówi coś (nie pamietam dokładnie bo nie
    ma karty przed sobą) w stylu:
    "zapisy w karcie gwarancyjnej nie wyłaczają , ani nie ograniczają
    praw kupującego wynikających z ustawy o sprzedaży konsumenckiej"

    Oddesłałem sprzet do centrum serwisowego HP bo liczyłem na SZYBKĄ
    naprawę. Okazało się ze to ich przerasta bo nie mają tego w Polsce.
    Cóż moja wina, ze nie miałem "typowej" usterki jak np. padniety hdd
    :) Wówczas naprawa trawałaby pewnie do tygodnia.
    Teraz wiem, ze lepiej byłoby abym oddał to do sklepu z tytułu
    niezgodności towaru z umową ale wtedy sklep kombinuje i robi
    wszystko, zeby się wyłgać bo to sklep ma problem tytułem
    przekroczenia 14/21 dni. Nie kupiłem komputera w MM, ani w innej
    "firmie krzak" ale po pierwsze nie miałem ochoty u żeranie sie z ich
    chamską obsługą (temat na dłuższą rozmowę) a po drugie oddanie
    czegokolwiek do sklepu wydłuża napreawę o co najmniej 2 dni i
    obliguje mnie do stawienia się w sklepie w godzinach otwarcia itp.
    Jeszcze raz powtarzam. zależało mi na czasie.
    Kurier odebrał mi z domu i (liczę na to) odeśle do domu. Nie mam
    czasu na jeżdzenie po sklepach.

    Za nieco ponad godzinę mają się odezwać z HP...