  • Data: 2022-09-27 13:34:23
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Sep 2022 09:58:48 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Fotografujemy rzucającego kamieniem i ujmujemy obywatelsko. Przekazujemy
    > Policji. Jak sami nie możemy, to zwołując ludzi na zgromadzenie
    > wynajmujemy firmę ochroniarską, która to ogarnie. A jeśli nie, to

    I w ten o to sposob znikaja zgromadzenia spontaniczne.

    Ale zaraz zaraz ... czy pilnowanie porzadku nie lezy w zadaniach
    policji? Dzwonimy na Policje, informujemy, ze rzucilismy takie haslo,
    i niech policja wysyła w tłum tylu funkcjonariuszy, ilu uwaza za
    stosowne :-)

    > wybieramy takie miejsce, gdzie będziemy mieć kontrolę nad tym, kto
    > wejdzie i co zrobi - przykładowo boisko sportowe z ogrodzeniem.

    A potem ogrodzenie zostanie zepsute :-)

    > Osobiści uważam, że jeśli czego nie daje się zrobić sensownie, to po
    > prostu nie należy tego robić. Nie siadamy na środku ulicy i nie domagamy
    > się, by wszyscy stali, bo "ja tak chcę".

    Nie mowie nie, ale ... a jak protest jest przeciw ruchowi samochodow?

    Tylko jest w tym jeden niuans ... to policjanci sie ustawiaja kawalek
    wczesniej i blokują ruch samochodom.

    > Jeśli uważasz, że nie da się
    > bezpiecznie protestować pod teatrem, to nie zwołuj tam ludzi i nie
    > udawaj, że oni tam przyszli "spontanicznie".

    Albo przeciw policjantom, co torturuja ludzi na komisariacie?
    To ja proponuje wedrzec sie na tem komisariat, i wszystkim
    policjantowm spuscic sredni wpierdol.
    Tak, zeby sie nauczyli :-P

    Mozna tez zatrzymac wszyskich obywatelsko, doprowadzic do prokuratora,
    a ten niech im wszystkim postawi zarzuty - a potem w sledztwie sie
    wyjasni :-)

    > Przy czym - jeszcze raz podkreślam - że szanując prawo do takich
    > zachowań sugeruję jedynie rozwiązanie odpowiedzialności cywilnej za
    > spowodowane tym szkody.

    A odpowiedzialnosc cywilna i karna kulsonow to gdzie?

    J.