  • Data: 2022-09-02 13:10:51
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.09.2022 o 06:19, Shrek pisze:

    > No to zupełnie tak jak z esbekami. Nie trzeba ustalać kto konkretnie był
    > chujem tylko zabieramy emkę wszystkim.

    Ale choć SB-kom. Oni zabrali emerytury wszystkim na literę "B". W tym
    problem, a nie w tym, że ktoś chciał SB-kom. To jest pierwsza
    płaszczyzna problemu. Druga, że nie mówi się, czym owo SB było i że
    jakiś tam fragment w ogóle mógł naruszać czyjekolwiek prawa.

    > Od tego jest policja. Tylko wam  jakoś pilnowanie porządku nie wychodzi.

    Ja tam z tym nie miewam problemu :-)

    --
    Robert Tomasik