  • Data: 2022-09-01 11:46:38
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumieją bo są tak uwarunkowani. Jak ich uwarunkujesz inaczej, np.
    > przez edukacje, to będą rozumieli inaczej. Pis i podobni manipulatorzy
    > jadą i będą jechali na antagonizacji różnic społecznych/osobniczych. Ten
    > pedał, tamten gorszy sort, i jeszcze niekatolik. Bo pedał to niszczy
    > rodziny, a każdy ceni rodzinę. Można tak uwarunkować większość osób.

    Powtórzę. W ten sposób, "bo są uwarunkowani", można uniewinnić każdego.
    Również faszystów.
    Z powodów oczywistych to tak nie działa.

    > No to weź taką rydzykową babę i stwórz warunki, gdzie będzie mogła
    > stopniowo poznać tego antychrysta czy pedała. Pewnie nie minie parę
    > tygodni i już nie będzie gonić murzynów i pedałów.

    Przecież te warunki są. Wystarczy chcieć. Nie żyją na bezludnej wyspie i
    nie ma zakazu edukacji, czy czerpania informacji z innych źródeł niż
    tylko radiomatyja. Oni nie chcą.
    To żadne usprawiedliwienie.

    Weź takiego płaskoziemca, czy antyszczepionkowca i stwórz warunki, gdzie
    będzie mógł stopniowo poznać... a nie... czekaj... to jednak nie działa.

    > Źli to są ci, którzy
    > wiedzą, że robią źle i to robią.

    Czyli właściciele niewolników, to byli dobrzy ludzie, bo nikt im nie
    powiedział, że robią źle?
    Niewolnicy im mówili, ale robili to dalej...

    > Którzy z jednej strony mają pełne gęby
    > frazesów o miłości wszystkich i wszystkiego, a atakują innych w tej czy
    > innej formie.

    No właśnie.
    Znam na pęczki rasistów i homofobów mających pełne gęby frazesów o
    miłości do bliźniego. Skoro to są dobrzy ludzie, to jak im się to
    "spina" w głowie?
    Wracając z mszy na widok geja, leski, czy śniadego spluwa pod nogi albo
    przynajmniej wzdycha i przewraca oczami, bo... "bo tak jest
    uwarunkowany"... i tacy nie są źli, bo nie wiedzą, że robią źle?
    Nie kupuję tego. Doskonale wiedzą.

    Pozdrawiam
    Piotr