  • Data: 2022-09-01 16:57:47
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.09.2022 o 12:11, Kviat pisze:

    > Dopóki nie trzeba go remontować, bo wtedy nagle staje się zabytkiem i
    > dobrem publicznym.

    Celnie. Przy czym jestem zwolennikiem wpisywania w hipotekę
    nieruchomości takiej pomocy. Wówczas w razie sprzedaży można odzyskać
    środki publiczne. Bo nie widzę akurat niczego złego w odnawianiu
    kościołów, które często są zabytkowe. Natomiast nie rozumiem, czemu nie
    zabezpiecza się interesów państwa.

    Zresztą uważam, ze tak samo powinny być załatwiane sprawy tych
    nieruchomości odbudowanych przez państwo po wojnie. W chwili
    prywatyzacji powinno się rozliczyć, ile tam jest majątku "prawowitego
    właściciela", a ile pieniędzy włożyło państwo i wpisać to w hipotekę. Bo
    w Warszawie, to budynków ne było w ogóle czasem.

    --
    Robert Tomasik